Voorbereiding - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jacqueline Horst - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jacqueline Horst - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Maart 2014 | Nederland, Amersfoort

Op 29 maart 2014 vlieg ik richting Lima om een maand door Peru te zwerven. Via waar ben je nu ben ik waarschijnlijk te volgen in mijn omzwervingen. Dit is enigszins afhankelijk van mijn internet mogelijkheden op de plaats van bestemming. Dit is alvast een eerste berichtje. Het begint te kriebelen. Nog twee weken!!!

  • 16 Maart 2014 - 14:59

    Karien:

    Ola amiga-mia!
    Was net van plan je een mooie tekst te mailen, die vrijdag voorbij kwam bij één van mijn klasgenootjes. HIER plaatsen is nog beter natuurlijk:
    Caminante, son tus huellas
    el camino, y nada más;
    caminante, no hay camino,
    se hace camino al andar.
    Al andar se hace camino,
    y al volver la vista atrás
    se ve la senda que nunca
    se ha de volver a pisar.
    Caminante, no hay camino,
    sino estelas en la mar.
    Als DAT niet inspirerend is...!
    xxka

  • 16 Maart 2014 - 19:08

    Jantien:

    Heee Jacq,

    Jaaaa !! Nu komt 't wel heeeeel dichtbij he?!
    Spannend en leuk.
    Helemaal leuk dat je je ervaring een beetje gaat delen met ons thuisblijvers ;-)
    Ik hoop veel voorbereidingsplezier en suc6 natuurlijk.
    Maar voor nu, een fijne rustige nederlandse zondagavond........

    Liefs van Jantien

  • 16 Maart 2014 - 20:55

    Annemieke:

    Hee Jacqie!

    Wat een goed idee! Ik ben heel nieuwsgierig naar al je avonturen en prachtige foto's. Nog maar 12 dagen, ja, dat gaat opschieten!!Zullen we overigens nog ff een datum prikken om na je avontuur een dagje te gaan beeldhouwen?

    Muchos plezieros, adios y bien viaje!! :)

  • 17 Maart 2014 - 18:28

    Wil V.d.h.:

    Hoi Jacq,

    We kijken naar je belevenissen uit, goede voorbereiding.
    We hebben nog wel even contact voor je weg gaat.
    ma

  • 18 Maart 2014 - 19:13

    Ine:

    Ja, goed idee, we gaan je volgen en berichtjes plaatsen.
    Deel je foto's zo reizen we lekker mee!!!

    Heerlijk vooruitzicht, een maand andere cultuur, avonturen beleven en veel mensen ontmoeten.
    Genieten!!!!

    Ine

  • 31 Maart 2014 - 22:07

    Martin:

    Nou zusje laat maar komen die mooie foto's en verhalen.
    Kunnen we ook een beetje mee op vakantie met je.
    Veel plezier.....

    Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2014

klooster van Santa Catalina

01 April 2014

In Peru aangeland

16 Maart 2014

Voorbereiding
Jacqueline

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2871

Voorgaande reizen:

16 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: