klooster van Santa Catalina - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Jacqueline Horst - WaarBenJij.nu klooster van Santa Catalina - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Jacqueline Horst - WaarBenJij.nu

klooster van Santa Catalina

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

01 April 2014 | Peru, Arequipa

Vanmorgen genoten van de rust in het klooster. Wat een fijne plek. Deze keer een beeldverslag.

  • 01 April 2014 - 22:41

    Marjan:

    Hoi Jacq,

    Ik denk dat er iets fout gegaan is, want ik zie geen foto's bij dit verslag. Of heb je ze per ongeluk bij het vorige verslag geplaatst?

    Marjan

  • 02 April 2014 - 09:31

    Jantien:

    Heee Jacqelien!!

    Leuk om je te zien, nu je daar bent !
    Mooi en rustige plaatjes van het klooster (je moet even op 'foto's' klikken Marjan) is wel fijn na de turbeulentie van je reis en je aankomst met tijdsverschil he?!
    Hoop dat je lekker aan het landen bent en geniet !

    Veel plezier.
    Liefs Jantien

  • 02 April 2014 - 22:01

    Ine:

    Hoi Jac,
    Klinkt allemaal weer erg leuk. Avontuur genoeg!
    Leuk om te volgen. Jammer genoeg zie ik je foto's ook niet. Wel veel reclame op deze site.
    Ine

  • 03 April 2014 - 00:18

    Eelko:

    Leuke foto's Jacq
    Jantine bedankt voor de tip om op het linkje foto's te klikken!
    Kon de foto's eerst ook niet vinden.
    ( links in beeld onder het vliegtuig voor diegene die het ook niet kan vinden)
    En bedankt voor je kaart. Je bent nu zeker de eerste die mij feliciteerde!
    Eelko

  • 03 April 2014 - 22:18

    Dolf:

    Hoi Jacg

    Wil je wel een beetje op je spullen letten !
    Ik heb ook eens per ongeluk een zakmes mee het vliegtuig ingenomen maar kreeg dat op plaats van bestemming(Bombay) keurig weer terug.Nou ja,na een half uur zeuren dan.
    Waar zijn trouwens de tijden gebleven dat de post op het G.P.O. moest worden opgehaald ?
    Heb jij ook nog een travel survival kit ? (van papier)
    Enne...geld wisselen is zeker ook geen tijdrovende bizniz meer.
    Op elke hoek een pin automaat ?
    Heb je in ieder geval je paspoort niet bij nodig dus die kan je rustig kwijtraken.
    Tjonge,ja hier gebeurd niet zo bar veel. Alhoewel, ik heb een plafond gewit en Ine's zakkers en druipers weggeschuurd.
    We hebben trouwens ook je foto's gezien. Was even zoeken maar toch gelukt.
    Houd ons op de hoogte ! Vinden we leuk !

    Dolf.


  • 06 April 2014 - 22:01

    Thea:

    Hoi Jacq

    Leuk om je eerste avonturen te lezen. En herkenbare plaatjes. Beatriz opzoeken gaat ws niet lukken want ze is in Amsterdam op dit moment. Hoop dat je een prachtige colca tour hebt..hasta pronto. Thea

  • 09 April 2014 - 22:08

    Martin:

    Nou zus... met dat reis verslag van je schiet het ook niet zo lekker op.
    Ik zit elke avond voor mijn computer om jouw geweldige reis te kunnen volgen maar telkens een teleurstelling dat er nog geen nieuw verslag op staat. Je zult wel ergens in de pampa zitten waar het internet nog niet helemaal is doorgedrongen. Misschien ook wel een keertje lekker. Zeker in zo'n omgeving. Geniet er nog maar van.

    Tot.....?
    Martin

  • 11 April 2014 - 15:04

    Inge Krooshof:

    Hallo Jacqueline,

    Wat leuk om van achter mijn bureautje te lezen over het verre Peru. Wat een onderneming, zowel letterlijk als figuurlijk zul je op je reis van alles tegen komen.
    Heel veel plezier gewenst!
    Groet, Inge

  • 12 April 2014 - 12:10

    Suze Verheij:

    zit er goed uit
    veel plezier en reis genot

    dat je mooie dingen mag beleven,
    inspirerend, rust, ontroerend
    leuke mensen mag ontmoeten.
    vooral genieten

    gr Suze

  • 21 April 2014 - 19:53

    Ria:

    He Jacq,
    Hier dan eindelijk een berichtje van mij, Ik krijg de indruk dat je het erg naar je zin hebt in Peru,
    Bedankt voor je mooie Peruaanse paaswens. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent.
    Geniet nog even volop van het prachtige land!

    Gr. Ria

  • 24 April 2014 - 23:15

    Ada Zwart:

    Hoi Jacqueline,
    Nou, ik heb je gevonden hoor op Waarbenjijnu. Het hele koor leeft met je mee, maar het is wel een beetje stil. Moeilijk om bij een internetverbinding te geraken, denk ik dan maar. Geniet ze! Ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2014

klooster van Santa Catalina

01 April 2014

In Peru aangeland

16 Maart 2014

Voorbereiding
Jacqueline

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 844
Totaal aantal bezoekers 2867

Voorgaande reizen:

16 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: